Fotografia biznesowa, oczekiwania vs rzeczywistość …

Budowanie wizerunku marki przy pomocy zdjęć to podstawa współczesnego świata. Czy w fotografii biznesowej rzeczywistość zawsze spotyka się z oczekiwaniami?

Sesja biznesowa – najważniejsza jest komunikacja

Zdjęcie biznesowe to efekt finalny. Aby spełniał oczekiwania, nie wystarczy powiedzieć “poproszę dobre zdjęcie”. Dobra komunikacja fotografa z osobą fotografowaną pozwala sprostać oczekiwaniom. Szczególnie podczas sesji biznesowych, które z założenia mają wspierać w realizowaniu celów zawodowych. Kluczowe jest zrozumienie, do czego klient potrzebuje zdjęć, jaki ma plan i pomysł względem ostatecznie wybranych ujęć – do prasy/publikacji, czy do wpisu na LinkedIn, a może firmowej komunikacji?

Sesje portretowe muszą spełniać określone warunki:

● powinny mieć jasny przekaz,

● powinny być spójne z filozofią firmy lub ideą marki,

● mają być reprezentatywnym obrazem dla potencjalnych klientów czy

współpracowników,

● mają zachęcać do działania

Aby rzeczywistość była zgodna z oczekiwaniami — daj się poznać!

Powiedz nam, czego oczekujesz i jaki efekt chcesz osiągnąć. Bardzo ważny jest cel sesji biznesowej, to jakie emocje ma wywoływać oraz to, jakie cele biznesowe ma wspierać. Do czego ma zachęcać i z czym ma się kojarzyć. Dzięki temu lepiej się zrozumiemy, stworzymy efekt, który będzie spójny z Tobą i Twoimi celami zawodowymi. Sprawdź proszę przykłady profesjonalnych w zakładce portfolio fotografa:

https://www.behance.net/rafalmaciaga

Klient: Pichet Search, Counsel Privacy Law

Twórca materiału: fot.Rafał Maciąga / https://www.behance.net/rafalmaciaga

Data realizacji: 2020 r.