Masz ważne wystąpienie, prelekcje czy mentoring …

Bez dwóch zdań zdjęcia oraz filmy mają ogromną wagę dla każdego rodzaju komunikacji – nie podlega to dyskusji. Jednak nie wszystko musisz mieć na swojej głowie – możesz zlecić stworzenie materiałów do relacji firmie zewnętrznej. Później już z górki – wystarczy się skupić na własnym wystąpieniu, a zdjęcia przyjdą mailem w ciągu dnia. Dzięki temu jesteście w stanie od razu tworzyć swój content. Innymi słowy: kreować świadomą komunikację.

Odpowiednio wykorzystane zdjęcia są podstawą contentu i marketingu.

Ten dzień nadszedł – 18 stycznia mieliśmy okazję pracować dla Niny Żukowskiej podczas Forum Branży Eventowej – wydarzenia zrzeszającego (jak sama nazwa mówi) ludzi profesjonalnie związanych z realizacją eventów. A jeżeli pada słowo “profesjonalnie”, chętnie się podpisujemy i uczestniczymy. Wieloletnia relacja z Niną pozwoliła nam porozumiewać się bez słów. Nina zadbała o to, żebyśmy tam byli właśnie wtedy, kiedy miała wystąpienie. Obie strony wiedziały co mają robić – Nina skupiła się na swojej prelekcji, a my na zdjęciach. Po około godzinie Nina mogła już ściągnąć gotowe zdjęcia, przygotować posty oraz zadbać o swój content w social mediach oraz na stronie. Jak to się mówi: co dwie głowy, to nie jedna. Świadome decyzje oraz współdziałanie budują relacje oraz zaufanie, na którym najbardziej nam zależy.

Autentyczność w relacji …

Zacznijmy od początku – zasada autentyczności ma zastosowanie we wszystkich kanałach komunikacyjnych. Ceni się przede wszystkim content wypracowany własnymi działaniami – taki, gdzie widać realnie zaangażowanych ludzi. Co to ma wspólnego z działaniami marketingowymi Niny? Odpowiedź jest bardzo prosta – współpraca pozwala obu stronom się rozwijać, a także wspierać. Te wnioski można wyciągnąć chociażby wchodząc w komentarze pod postem relacjonującym wydarzenie. Na pierwszy rzut oka widać ciepło bijące od odbiorców Niny, którzy podzielali wszelkie pozytywne emocje związane z wystąpieniem. To jest właśnie najważniejsze w świadomej komunikacji – tworzenie wartościowej relacji twórca – odbiorca.

Zdjęcia wykonane dla Niny możecie zobaczyć w naszych realizacjach.