Fotografia biznesowa, oczekiwania vs rzeczywistość …
Budowanie wizerunku marki przy pomocy zdjęć to podstawa współczesnego świata. Czy w fotografii biznesowej rzeczywistość zawsze spotyka się z oczekiwaniami?
Sesja biznesowa – najważniejsza jest komunikacja
Zdjęcie biznesowe to efekt finalny. Aby spełniał oczekiwania, nie wystarczy powiedzieć “poproszę dobre zdjęcie”. Dobra komunikacja fotografa z osobą fotografowaną pozwala sprostać oczekiwaniom. Szczególnie podczas sesji biznesowych, które z założenia mają wspierać w realizowaniu celów zawodowych. Kluczowe jest zrozumienie, do czego klient potrzebuje zdjęć, jaki ma plan i pomysł względem ostatecznie wybranych ujęć – do prasy/publikacji, czy do wpisu na LinkedIn, a może firmowej komunikacji?
Sesje portretowe muszą spełniać określone warunki:
● powinny mieć jasny przekaz,
● powinny być spójne z filozofią firmy lub ideą marki,
● mają być reprezentatywnym obrazem dla potencjalnych klientów czy
współpracowników,
● mają zachęcać do działania
Aby rzeczywistość była zgodna z oczekiwaniami — daj się poznać!
Powiedz nam, czego oczekujesz i jaki efekt chcesz osiągnąć. Bardzo ważny jest cel sesji biznesowej, to jakie emocje ma wywoływać oraz to, jakie cele biznesowe ma wspierać. Do czego ma zachęcać i z czym ma się kojarzyć. Dzięki temu lepiej się zrozumiemy, stworzymy efekt, który będzie spójny z Tobą i Twoimi celami zawodowymi. Sprawdź proszę przykłady profesjonalnych w zakładce portfolio fotografa:
Klient: Pichet Search, Counsel Privacy Law