Publikacje to okazja do budowania personal brandingu.

Trzeba przyznać, że na LinkedIn grafiki nie cieszą się dużą popularnością. Od logo, czy znaków firmowych, ważniejsze są osoby, które stoją za danym projektem, marką, czy firmą. Dlaczego tak jest? To inni ludzie budzą naszą sympatię. Nie zmieni tego nawet najpiękniejsza grafika.

Czy publikacje korporacyjne mają efekt tylko ze zdjęciem?

Profesjonalna sesja zdjęciowa wpływa nie tylko na budowanie wizerunku. Ma także kluczowe znaczenie w kwestii budowania marki firmy. Dzięki temu, że wiadomościom, informacjom korporacyjnym, newsom i standardowym postom w social mediach towarzyszy fotografia przedstawiająca konkretną osobę a to prowadzi do nawiązania relacji.

W odbiorcach budowane są odpowiednie skojarzenia.

Za każdą firmą stoją osoby, które dzięki profesjonalnym zdjęciom zaczynają kojarzyć się odbiorcom z zakresem ich własnej działalności. Dlatego zdjęcia z sesji biznesowych często stają się elementem większej całości, np. stają się istotnym elementem komunikacji korporacji. Zobacz, jak nasza Klient firma Alto, doskonale rozumie moc i zasięg komunikacji wizualnej poprzez publikacje swoich pracowników oraz identyfikowanie ich ze swoją marką.

Sesja Biznesowa
Sesja Biznesowa

Klient: Nazwa klienta

Twórca materiału: Rafał Maciąga

Data realizacji: XX.XX.XXXX