Publikacja to okazja do budowania personal brandingu.

Trzeba przyznać, że na LinkedIn grafiki nie cieszą się dużą popularnością. Nic w tym dziwnego, gdyż ta platforma w porównaniu do innych (np. Instagram, Behance) nie jest z nimi związana. Co wcale nie znaczy, że nie należy dodawać zdjęć do swoich postów – bez wątpienia to właśnie one budzą naszą sympatię, tworzą więź z autorem. A on jest mostem łączącym emocje w relacji z firmą, marką czy projektem, który reprezentują. Ów więź tworzy podstawę personal brandingu. Nie zmieni tego nawet najpiękniejsza grafika.

Czy publikacje korporacyjne mają wpływ na innych tylko ze zdjęciem?

Profesjonalna sesja zdjęciowa wpływa nie tylko na budowanie wizerunku, a także ma kluczowe znaczenie w kwestii budowania marki firmy. To tylko jeden z wielu powodów, dlaczego na każdym kroku wszelkim treściom towarzyszy fotografia. Dzięki niej jesteśmy w stanie nawiązać bliższą relację z marką, czy (przede wszystkim) poczuć emocje wywołane przez zdjęcia. Jednakże zawsze, gdy widzimy osobę, stojacą za całym przedsięwzięciem, tworzy się samoistnie między nami relacja. Czujemy sympatię oraz bliskość marki, gdyż wiemy, że jest ona związana z realną personą, a nie jedynie podpisanym imieniem i nazwiskiem pod publikacją.

W odbiorcach budowane są odpowiednie skojarzenia.

Za każdą firmą stoją osoby, które dzięki profesjonalnym zdjęciom zaczynają kojarzyć się odbiorcom z zakresem ich własnej działalności. Dlatego zdjęcia z sesji biznesowych często stają się elementem większej całości, np. istotnym elementem komunikacji korporacji.

Profesjonalne sesje zdjęciowe to nieskończone źródło możliwości.

Zdjęć wykonanych podczas usługi można wykorzystywać nie tylko w jednym celu, w jednym projekcie. Przecież portrety są uniwersalnymi nośnikami twórcy publikacji, więc można używać ich wiele sposobów.  Zobacz, jak nasz klient – firma Alto, doskonale rozumie moc i zasięg komunikacji wizualnej, który umożliwiają zdjęcia. Pokazuje za ich pomocą, że za marką stoją prawdziwi ludzie, a także dzieli się z innymi ich sukcesami czy pracą, aby stworzyć więź odbiorców z twórcami.



Sesja Biznesowa
Sesja Biznesowa

Klient: firma Alto

Twórca materiału: Rafał Maciąga

Data realizacji: XX.XX.XXXX